[infobaix] Que hi ha?

baixllobregatasetmanaridirecta.info baixllobregatasetmanaridirecta.info
Div Feb 23 16:10:35 CET 2007

hola!!!

des del baix llobregat no s'ha fet res. fa temps q no ens trobem ni
parlem.....

potser seria bó buscar un foradet el dissabte per parlar...

i eso, ens veiem

chau

Quoting embat revista <embatamailcat.org>:

> Bones gent,
>
> estic veient que des de les corresponsalies s'està fent una
> valoració sobre la seva activitat i dinàmica. S'ha fet des del Baix?
>  Agrairia que m'ho passesiu , més que res per saber-ho abans de
> l'assemblea, ja que em sembla que des d'Embat també som
> corresponsalia del Baix .
>
> Merci i ens veiem dissabte ( si s'ha de fer alguna cosa per
> l'Infobaix (maketar, notícies, agenda...) ja sabeu ...)
>
> Meri
> --
> Mailcat.org. La teva bustia personal i gratuita.

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista