[infobaix] ifobaix juliol

infobaix infobaixasindominio.net
Dme Jul 5 12:10:51 CEST 2006

Bones família de l'infobaix, de l'última assemblea vam quedar que faria
algunes coses que no he fet i a més no me les vaig apuntar, amb el que
pajareo ha estat un xic gran.
Bueno així que de cara a l'infobaix de juliol faig la llista de temes que
vam parlar (potser en falta algun) i a mesura que la gent els pugui fer
els aneu enviant al correu de l'infobaix, a poder ser abans d'aquest cap
de setmana.
Temes¨:
1) Braun (Dani)
2) Torneig de fútbol antiracista (Xavi o Meri)
3) Corbera 2000 (Xavi o Meri)
4) Desallotjament dels gitanos de la plaça de l'ajunta de l'hospi (Hsopi)
5) Judici a la Krispa (tenim el comunicat)
6) escrit de la xarxa sobre el tancament d'empresses al baix llobregat

Temes que no vam dir però han sortit:
1) mani MERCADONA a l'Hospi
2) L'ajuntament d'Esplugues implanta el dret d'admissió

En principi vam dir de maquetar-ho ente el 8 i 9 de juliol i
que'encarregava jo, si no m'en surto prou bé ja demanaré ajuda, i si em
deixo algunes coses que al gú que s'enrecordi envii un  mail. Apa salut i
fins aviat

Si hi han més temes envieu-los també, així com l'agenda.

Més informació de la llista de correu baixllobregatllista