[Agroecologia] RV: curs subvencionat d'agricultura ecològica

Tània d'estepa blanca estepablanca en tinet.org
Lun Ene 8 12:25:24 CET 2018

Bon dia,

Aclariments sobre el curs d'agricultura ecològica:

Primer el tema data, vaig posar que comença el dia 9 de febrer i en
realitat comença el 9 de gener, o sigui demà. La informació del document
adjunt era la correcta. Sento la patinada...... El sistema informàtic
del SOC ens deixa introduir alumnes al curs fins el dia 16 de gener,
així que és fins aquest dia que podem accedir al curs.

Hi ha gent que m'ha dit que no pot obrir l'adjunt, així que ho explico
una mica aquí, però millor que em contacteu si esteu interessats i us
faig arribar tota la info.

És un curs del SOC, és a dir destinat a persones en situació d'atur, tot
i que hi poden haver fins un 30% de persones que estiguin treballant,
sempre que s'ho puguin combinar amb la feina a nivell horari. És
totalment subvencionat, no té cap cost econòmic pels alumnes.

El curs dura 530 hores, des del 9 de gener fins al 8 de juny, i està
estructurat de la següent manera:
- Els dilluns, dimarts i dimecres, de 9h a 14h, classe a l'aula
- Els dijous, de 9h a 15h, treballs a l'hort
- Els divendres, de 9h a 15h, visites a finques i projectes

El curs està reconegut amb un Certificat de Professionalitat de nivell
2, a nivell laboral té una equivalència a un grau mig.

La documentació necessària per fer el curs és:
- DNI o NIE
- DARDO (full de demanda d'ocupació)
- Currículum
- Títol original dels estudis (mínim Graduat Escolar o ESO)

Si no es disposa de la titulació mínima es realitzaran proves d'accés.

Espero haver respost les inquietuds i dubtes que m'heu plantejat aquests
dies, qualsevol altra cosa m'ho dieu.

Salut!!!

Tània
654 344 199
taniasocias en escolaelsol.org

-------------------------

DE: Tania Socias
ENVIAT EL: divendres, 5 de gener de 2018 13:53
TEMA: curs subvencionat d'agricultura ecològica

Bon dia,

Em dic Tània i coordino i imparteixo un curs d'agricultura ecològica a
Valls, Alt Camp.

Ho envio aquí per si algú que vol anar a viure al camp li interessa o
potser en alguna comunitat els hi fa servei aquesta formació. També us
demano que li re-envieu a la gent que creieu que li pot interessar.

Comencem les classes el proper dimarts dia 9 de febrer i encara queden
algunes places lliures, tant per persones que estan a l'atur com
persones que treballen i s'ho poden combinar amb l'horari de feina.

Si algú vol informació que em contacti a taniasocias en escolaelsol.org o
al 654 344 199.

Àpali, Salut!!!!!!!

Tàni