[Agroecologia] CURS SUBVENCIONAT D'AGRICULTURA ECOLÒGICA

gemma vilajosana reguant gemmavila12 en hotmail.com
Lun Dic 24 14:06:29 CET 2018

Hola! Em.podries enviar informacio dels horaris i dies del.curs? Gracies

Enviado de Samsung Mobile

-------- Mensaje original --------
De: Tània d'estepa blanca via Agroecologia
Fecha:24/12/2018 13:57 (GMT+01:00)
Para: Ecoinfo , Agroecologia
Asunto: [Agroecologia] CURS SUBVENCIONAT D'AGRICULTURA ECOLÒGICA

Bon dia,

Tornem a fer una altra edició del curs d'agricultura ecològica a Valls!!!!!!!!!

Ho envio aquí per si algú que vol anar a viure al camp li interessa o potser en alguna comunitat o projecte els hi fa servei aquesta formació. També us demano que li re-envieu a la gent que creieu que li pot interessar.

És un curs amb Certificat de Professionalitat, de 530 hores i amb una equivalència a nivell laboral d'un grau mig. Està subvencionat pel SOC, per tant és totalment gratuït pels alumnes. Està destinat a persones en situació d'atur, però també hi ha places per persones que treballen i s'ho poden combinar amb l'horari de feina.

El dia 8 de gener hi haurà la jornada informativa i l'inici del procés de selecció, i el dia 15 de gener comencem el curs. Si algú vol informació que em contacti a taniasocias en escolaelsol.org o al 654 344 199.

Àpali, Salut!!!!!!!

Tània