[Agroecologia] busquem pagès/a a Ripoll Berga

Ariadna Pomar ariadnapl en hotmail.com
Mie Jun 14 10:58:53 CEST 2017

Bon dia!
http://www.verduraecologicalafanga.cat/la-fanga-agricultura-ecologica/
Estan a Avià, al costat de Berga.

El 13/06/17 a les 17:50, ller ger via Agroecologia ha escrit:

Bon dia,

Un esplai busca pagès/a de Berga o Ripoll per menjar-se el que cultiva aquest estiu a campaments... coneixeu d’algú?
Moltes gràcies!
German

De: Albert Torres [mailto:atorresr93 en gmail.com<mailto:atorresr93 en gmail.com>]
Enviat: martes, 13 de junio de 2017 14:40
Per a: German Llerena <germanllerena en santcugat.cat<mailto:germanllerena en santcugat.cat>>
Tema: Campaments agroecològics Sarau!

Hola Germán!

Sóc l'Albert Torres de Sarau, com vam comentar un dia, aquest any volem intentar ser el màxim de coherents possible amb el consum responsable a campaments i menjar verdura ecológica!

Estic a la recerca de contactes de pagesos de Berga-Ripoll, però no estic tenint massa èxit. Com sempre estás al dia d'aquestes coses o com a mínim coneixes mes gent que ho està, et demano si sabries d'on puc treure els contactes de pagesos de la zona per fer la comanada!

Gràcies,

Albert

--
..

Ariadna Pomar León

Arran de terra. Eines per la dinamització local agroecològica
ariadna en arrandeterra.org<mailto:ariadna en arrandeterra.org> - 665123889
http://arrandeterra.org
Postgrau en Dinamització Local Agroecològica
http://dlae.cat