[Agroecologia] Sostenibilitat i innovació social

gabriel barguilla gabriel.barguilla en gmail.com
Sab Ene 16 16:07:19 CET 2016

Benvolguda Erika,
Em dic Gabriel Barguilla, tinc 23 anys i sóc graduat en ciències ambientals
per la UAB i estaria interessat en formar part d'aquest projecte que he
rebut a través del correu.
El problema que penso que presento és que no tinc massa bon nivell d'anglès
i no sé fins a quin punt pot representar un inconvenient. Em podries enviar
una mica més d'informació sobre les activitats que durem a terme aquestes
tres setmanes?
Moltes gràcies
Gabriel.