[Agroecologia] Viatge a Madrid amb furgo practicament buida

Ovella Negra danipagesot en gmail.com
Jue Ene 15 17:31:50 CET 2015

Molt bones a tothom, el proper dijous, dia 22 de gener, pujo cap a Madrid
amb una furgoneta grossa practicament buida. Si en sabeu d'algú que vulgui
aprofitar el viatge per portar alguna cosa voluminosa de Barna (Catalunya)
a Madrid, ho pot aprofitar sense carregar-me de paquetets.
Per als que no em coneixeu o pel correu no sapigueu qui sóc, sóc el Dani
que abans era d'Hospi, de l'òpera i l'infoblokes, vaja que això no és cap
timo per a que em carregueu la furgo i després m'ho vengui.
Us deixo el telèfon i res per a que ho feu còrrer i si es pot aprofitar,
doncs millor
Dani 652385325.
Apa-li salut.

Muy buenas gente del Diagonal, soy el Dani de Barna que me he pasado una
temporadilla por los Apisquillos, en la sierra. Ahora ando de mudanzas y el
jueves subo (bajo), des de Barcelona a Madrid con una furgoneta grandota el
dia 22 de enero casi vacía. El correo es para si sabéis de alguien o de
algun colectivo que pueda aprovechar el viaje, pues aprovecharlo. He dejado
mi telefono, si sabeis a quien pueda interesar, genial. La idea no es
llenarlas de paquetitos, pero bueno un par de paquetes, pueden.
Salud!!!!