[Agroecologia] Fwd: [xicoria] Cursos bioconstrucció primavera estiu

Clara Fuertes clarafuab en gmail.com
Jue Mar 13 17:57:18 CET 2014

---------- Forwarded message ----------
From: Eric Asecas <parafarnalia en gmail.com>
Date: 2014-03-07 23:24 GMT+01:00
Subject: [xicoria] Cursos bioconstrucció primavera estiu
To: xicoria en googlegroups.com

A Xicòria tenim el gust de servir-vos el següent menú amb 5 propostes molt
nutritives de tallers teorico-pràctics vinculats a la bioconstrucció que
estem fent a la pròpia finca.

Aqui podeu assaborir resumidament, entrant, plat i postre d'aquest banquet,
i al document adjunt trobareu la informació detallada de cada curs, i la
recepta per inscriure's.

*Menú de la casa*:

   Revocats de terra.

5-6 Abril