[Agroecologia] Vídeos Jornades 'Dret a l'Alimentació i pobresa. Alternatives des de la Sobirania Alimentària'

guillem guillemta en gmail.com
Mar Mar 11 10:46:53 CET 2014

Hola Ignasi,

t'envio els vídeos de les jornades que et vaig comentar. Sobre el que me
vas comentar de com podies assabentar-te d'aquest tipus de
convocatòries, l'altre dia vaig intentar subscriure't a la llista
d'agroecologia i resulta que ja estàs subscrit... Segur que no reps els
mails que s'envien a través de agroecologia en llistes.moviments.net?!

Seguim en contacte,

Guillem