[Agroecologia] juny... nou CURS D'HORTS i REMEIS (Intensiu)

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Vie Mayo 17 13:38:51 CEST 2013

(castellano debajo)

¿QUE NECESSITO PER FER UN HORT? QUINES
VERDURES EM PUC CULTIVAR A CASA? ¿QUINES PLANTES EM PODEN AJUDAR A
CUIDAR LA MEVA SALUT SENSE DEPENDRE TANT DE LES FARMACÈUTIQUES? ¿COM PUC
PER FER ELS MEUS PROPIS PREPARATS? ¿ESTEM A PUNT PER A LA TRANSICIÓ CAP
A UN ALTRE MODEL?

Ecologistes en Acció i R&D et proposem un curs molt
pràctic, pensat per obtenir eines bàsiques per l'autogestió de les
nostres vides en dos aspectes bàsics i entrelligats com son
l'alimentació i la salut. Aprendrem tant a practicar l'agricultura a
petita escala com a fer un bon us de les plantes medicinals, aromàtiques
i condimentaries.

El curs es divideix en dos mòduls de 12 hores i
mitja, d'un cap de setmana cada un. Total: 25 hores

També existeix la
possibilitat de fer només un dels dos mòduls.

8-9 JUNY / 15-16 JUNY
2013

El programa detallat del curs el pots trobar

_A càrrec d'Arnau
Montserrat,__responsable de l'herbolari de la vall de Can Masdeu i de
Remenat __hortsiplantes en gmail.com [1] 644 46 07 31_

----------------------
castellano--------------------------------

¿Que necesito para hacer un
huerto? ¿Qué verduras puedo cultivar en casa? ¿Qué plantas me pueden
ayudar a cuidar mi salud sin depender tanto de las farmacéuticas? ¿Cómo
puedo para hacer mis propios preparados? ¿Estamos listos para la
transición hacia otro modelo?

Ecologistas en Acción y R&D te
proponemos un curso muy práctico, pensado para obtener herramientas
básicas para la autogestión de nuestras vidas en dos aspectos básicos y
entrelazados como son la alimentación y la salud. Aprenderemos tanto a
practicar la agricultura a pequeña escala como a sacarle el jugo a las
plantas medicinales, aromáticas y condimentarias.

El curso se divide en
dos módulos de 12 h, de un fin de semana cada uno. Total: 25 horas.
También existe la posibilidad de hacer sólo uno de los dos módulos.

8-9 JUNIO / 15-16 JULIO DE 2013

El programa del curso, sesión a
sesión, le puedes encontrar AQUI [2]

_A cargo de Arnau
Montserrat_
Responsable del herbolario del valle de Can Masdeu y de
Remenat
hortsiplantes en gmail.com [3] 644 46 07 3

Links:
------
[1]
mailto:hortsiplantes en gmail.com