[Agroecologia] Programa Jornades

Judith Marquès Montasell judithmarques en gmail.com
Jue Mar 1 13:47:09 CET 2012

hola a tots,
sempre rebo els correus pero no aprticipo gaire per temes de salud,
crec que s'haurien de començar a incloure en els jornades qu ees fan  temes
de sensiblitat quimica multiple, com a consequencia de com ens relacionem
amb el mon, les males praxis i com el cos acaba enmalaltinnt. crec que  la
prevencio i conscienciacio es basica per alertar a les persones lel que
esta passant.

sempre trobo molt compelrt tot el que feu, pero crec que ja es el moment de
que  l'alterta de que aixo esta succesin i es proposin mesures preventives.

jo soc enginer agricola i em viag intoxicar amb pesticides a la feina, pero
tinc altres companys afectats simplemtn perque  la seva carrega toxica ha
estat maxima: la la alimentacio amb addicitus i conservants i pesticides,
per al contaminacio ambiental,etc. aquestes persones es comverteixien en
una alarma  pel plantena de que algo no va be.
aquesta afectacio ens obliga a canbviar  cap auns habits mes saludables i
sostenibles amb el medi.

m'agradaira que en un fututr poguessiu contemplar la possiblitat de poder
fer alguna ponencia parlant del tema en  qualsevol activiatat de les que
organitzeu.

moltissimes gracies!!

us passo una web d'na escola que es dedica a fer aquest tipus de serveis,
es uan  associacio sense anim de lucre

www.escueladelbienestar.com

moltissimes gracies altre cop!!

El 1 de març de 2012 12:23, xavier montagut <xavimonta en gmail.com> ha escrit:

judith marques montasell

www.escueladelbienestar.com