[Agroecologia] [ASAC!] petició canvi data de plenari

xavier montagut xavimonta en gmail.com
Dom Ene 29 00:51:08 CET 2012

jo voto per fer el plenari diumenge , Asi podra estar la gent d ela
Kosturica , i és el més fàcil, doncs si es tenia reservat el 10 a l'agenda
es poc probable que es tingues ocupat el 11 .

Xavier

El 27 de gener de 2012 21:13, ger ller <llerger en gmail.com> ha escrit:

> bona nit a tothom,
>
> des de Sant Cugat, us informem que:
> - estem encantats/des que vingueu el 10 de març
> - el plenari no pot celebrar-se a can Monmany mateix perquè és poc
> confortable: fa fred, no hi ha power points, etc, en canvi, hem demanat un
> equipament públic a Valldoreix a prop i ens podríem escapar des d'allà
> - el 10 de març... precisament hi fa una calçotada la meva coope! el Cabàs
> de Sant Cugat. Seria fàcil acollir el plenari de l'ASAC, segurament (però
> el Cabàs és molta gent, eh? seria una bona moguda)
> [...]

treballem en *A*liança per la *S*obirania *A*limentaria