[Agroecologia] RV: guió intervenció de la diputada Hortènsia Grau

Coordinació - Entrepobles coordinacio en entrepobles.org
Vie Ene 27 14:50:14 CET 2012

He rebut això, no hi tinc res a veure, però em sembla interessant la lectura. Entre altres coses, diuen que el Govern planteja retallar el 95% del Pla d’Acció de l’Agricultura Ecològica.

Això si..., amb IL·LUSIÓ...!!!!

Àlex

De: cultura [mailto:ambits en iniciativa.cat]
Enviado el: viernes, 27 de enero de 2012 14:21
CC: Alegre Calero, Sergi; rafaelbellidocardenas
Asunto: guió intervenció de la diputada Hortènsia Grau

Amigues i amics,

Ens complau compartir amb tots i totes vosaltres les notes de la intervenció de la diputada Hortènsia Grau, ahir a la Comissió d'Agricultura del Parlament, per defensar l'esmena a la totalitat dels Pressupostos.

Rebeu una cordial salutació.

Sergi Alegre i Rafa Bellido
coordinadors de l'Àmbit de Medi Ambient