[Agroecologia] CURS HORTS URBANS I REMEIS NATURALS... o com començar la transició per casa (versió correcte)

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Dom Feb 5 13:00:17 CET 2012

(castellano debajo)

¿Que necessito per fer un hort? Quines
verdures em puc cultivar? ¿Quines plantes em poden ajudar a cuidar la
meva salut sense dependre tant de les farmacèutiques? ¿Com puc per fer
els meus propis preparats? ¿Estem a punt per a la transició cap a un
altre model?

HTTP://TINYURL.COM/HORTACASA

Ecologistes en Acció i R&D
et proposen un curs molt pràctic, pensat per obtenir eines bàsiques per
l'autogestió de les nostres vides en dos aspectes bàsics i entrelligats
com son l'alimentació i la salut. Aprendrem tant a practicar
l'agricultura a petita escala com a fer un bon us de les plantes
medicinals, aromàtiques i condimentaries.

El programa del curs, sessió
a sessió, el pots trobar aquí: http://tinyurl.com/hortacasa

27 FEBRER
- 28 MARÇ / 24 HORES PRESENCIALS

A càrrec d'Arnau Montserrat

responsable de l'herbolari de la vall de Can Masdeu

hortsiplantes en gmail.com 644 46 07 31

----------------------
castellano-------------------------------

¿Que necesito para hacer un
huerto? ¿Qué verduras puedo cultivar? ¿Qué plantas me pueden ayudar a
cuidar mi salud sin depender tanto de las farmacéuticas? ¿Cómo puedo
para hacer mis propios preparados? ¿Estamos listos para la transición
hacia otro modelo?

HTTP://TINYURL.COM/HORTACASA

_Ecologistas en Acción
_y_ R&D_ te proponen un curso muy práctico, pensado para obtener
herramientas básicas para la autogestión de nuestras vidas en dos
aspectos básicos y entrelazados como son la alimentación y la salud.
Aprenderemos tanto a practicar la agricultura a pequeña escala como a
sacarle el jugo a las plantas medicinales, aromáticas y
condimentarias.

El programa del curso, sesión a sesión, lo puedes
encontrar aquí: http://tinyurl.com/hortacasa
(escoge en la parte
superior la versión en castellano)

27 FEBRERO-28 MARZO / 24 HORAS