[Agroecologia] Curs d'HORTS URBANS I REMEIS NATURALS / juny 2012

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Lun Abr 30 15:09:25 CEST 2012

CURS D'HORTS URBANS I REMEIS NATURALS / JUNY 2012

¿Que necessito
per fer un hort? Quines verdures em puc cultivar? ¿Quines plantes em
poden ajudar a cuidar la meva salut sense dependre tant de les
farmacèutiques? ¿Com puc per fer els meus propis preparats? ¿Estem a
punt per a la transició cap a un altre model?

Ecologistes en Acció i
R&D et proposem un curs molt pràctic, pensat per obtenir eines bàsiques
per l'autogestió de les nostres vides en dos aspectes bàsics i
entrelligats com son l'alimentació i la salut. Aprendrem tant a
practicar l'agricultura a petita escala com a fer un bon us de les
plantes medicinals, aromàtiques i condimentaries.

El curs es divideix
en dos mòduls de 12 h, d'un cap de setmana cada un. Total: 25 hores
(També existeix la possibilitat de fer només un dels dos mòduls.)

16-17
juny / 30 juny-1 juliol

El programa del curs, sessió a sessió, el pots
trobar AQUÍ [1]

A càrrec d'Arnau Montserrat
 responsable de
l'herbolari de la vall de Can Masdeu