[Agroecologia] Pastor agroecològic busca allotjament hivernal....

Jana Sambola janetasambola en hotmail.com
Vie Sep 30 12:12:24 CEST 2011

   Salut companys/es!
Em dic Edu del projecte Ramats al Bosc, disculpeu que us faci arribar aquest correu per la llista d'agroecologia tan sols per intentar cobrir una necessitat personal, no pas col.lectiva, espero no us molesti. El cas és que aquest hivern (octubre-març) baixo amb les cabres des de Querol (Alt Camp) a passar l'hivern a la muntanya de Sant Ramón (Sant Boi - Baix Llobregat) intentant aprofitar la bonança del clima i també per fer el manteniment dels treballs forestals que s'han fet a les franges de protecció contra incendis, el cas és que mitjançant un conveni amb l'ajuntament les cabres tenen un corral "espectacular", però el pastor (o sigui jo), amb aquesta mala costum de nomès pensar en el bestiar m'he mig oblidat que necessito un lloc on sopar-dormir-esmorzar, doncs la resta del dia estic amb el bestiar per la muntanya.
Per temes evidents de distància i desconeixament del territori, m'ha estat impossible fins el moment trobar un lloc on romandre, així que si se us acudeix alguna solució doncs ja serà molt més del que tinc fins ara, que és res... No sé, primer de tot moltíssimes gràcies per l'atenció i disculpeu les molèsties. Si us va bé posar-vos en contacte directament amb jo, el meu telèfon és el 607228159 i el meu correu és ramatsalbosc en gmail.com. Salut i montanyes!
Edu