[Agroecologia] Curs integral d'HORTS URBANS I PLANTES MEDICINALS... para empaparse de plantas y meterse al tajo!

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Lun Sep 19 19:48:45 CEST 2011

 (castellano debajo) (programa en castellano en la web)

 -------------

 ¿Que necessito per fer un hort? ¿Quines verdures s'adaptaran a les
 meves condicions? ¿Quines plantes em poden ajudar a cuidar la meva salut
 sense dependre tant de les farmacèutiques? ¿Com puc per fer els meus
 propis preparats? L'intenció del curs és compartir eines per sortir de
 la roda consumista i adquirir habilitats pràctiques i viables en un
 entorn urbà o rurbà. El curs es divideix en un bloc d'horts, ja sigui en
 un jardí, un solar o a la terrasa, i un altre de plantes medicinals,
 aromàtiques i condimentàries.

 El programa, classe a classe, el podeu trobar aquí:
 http://www.associacioblueplanet.org/11.html

 CURS D'HORTS URBANS I PLANTES MEDICINALS (veure flier adjunt)

 INICI: 4 D'OCTUBRE DE 2011 - 30 HORES PRESENCIALS

 A càrrec d'Arnau Montserrat (Oficina Rurbana de Can Masdeu)

 + INFO / PROGRAMA / INSCRIPCIONS:

 Associació Blue Planet
 www.associacioblueplanet.org
 info en associacioblueplanet.org
 C/Còrsega,213, 1-3
 08036 Barcelona
 Telf.:93 321 41 75
 Mòbil:610 72 55 56

 ----------------------- castellano---------------

 Qué necesito para hacer un huerto? ¿Qué verduras se adaptarán a mis
 condiciones? ¿Qué plantas me pueden ayudar a cuidar mi salud sin
 depender tanto de las farmacéuticas? ¿Cómo puedo para hacer mis propios
 preparados? La intención del curso es compartir herramientas para salir
 de la rueda consumista y adquirir habilidades prácticas y viables en un
 entorno urbano o rurbano. El curso se divide en un bloque de huertos, ya
 sean estos en un jardín, un solar o en la terraza, y otro de plantas
 medicinales, aromáticas y condimentarias.

 El programa, clase a clase, lo podéis encontrar aquí:
 http://www.asociacionblueplanet.org/11.html

 CURSO DE HUERTOS URBANOS Y PLANTAS MEDICINALES

 INICIO: 4 DE OCTUBRE DE 2011 a 30 HORAS PRESENCIALES

 A cargo de Arnau Montserrat (Oficina Rurbana de Can Masdeu)

 + INFO / PROGRAMA / INSCRIPCIONES: