[Agroecologia] [European.general.list] La Salamane - Appel à occupation / Call for occupation

guillem guillemta en gmail.com
Mar Oct 25 20:14:53 CEST 2011

Fa dies van enviar això per la llista de distribució-e de Reclaim the
Fields... i se m'havia passat re-enviar-ho. És una crida a donar suport
a una okupació de terra que ha tingut lloc recentment a França. Aviam si
algun dia ens animem!

Guillem