[Agroecologia] M'interessa estar amb vusatrus

Lola Puiig lola11114 en gmail.com
Mar Mayo 17 10:10:20 CEST 2011

Carlus, estàs amb tots nosaltres !

Què pots portar a Ecosí ? es fa un gran mercat de productors gironins, va
anima't a fer parada i també hi ha un espai d'autosuficiència on la gent
ensenya a fer coses, vols ensenyar a fer cistells?

Vols vendre cistells també al mercat?

Tu mateix, ja em diràs

Una abraçada ben forta !!!

Lola Puig

El 16 de maig de 2011 23:41, Carlus Trijueque Maria <carlus777 en gmail.com> ha
escrit:

Lola Puig Gasull

Mòbil: 628712858