[Agroecologia] [ASAC!] Marxa indignats i lluita per la SbA

Àlex Guillamón Entrepobles educacio en entrepobles.org
Jue Jun 23 17:04:01 CEST 2011

Perdoneu vosaltres als “listillos” de BCN,

La marxa d’EA és la marxa de l’Ebre (des del naixement fins al delta),
organitzada des de fa bastant mesos per Ecologistes en Acció per al proper
mes de juliol.

https://www.ecologistasenaccion.org/article20052.html

DRY és “Democracia Real Ya”, un dels col·lectius que apareix com a impulsor
del moviment del 15-M, i que reivindica sobre tot fer reformes del sistema
polític i electoral.

Els 4 “prendas” que menciona el Topo... no t’ho puc explicar amb poques
paraules, però jo no els convidaria a sopar...

Petons.

Àlex