[Agroecologia] [ASAC!] Marxa indignats i lluita per la SbA

guillem guillemta en gmail.com
Jue Jun 23 17:23:25 CEST 2011

Personalment, estic totalment d'acord amb el plantejament de l'Àlex.

Per altra banda, l'acampada de Bcn (ja li podrien canviar el nom...) va
decidir desvincular-se de DRY el segon dia de la seva existència. Amb
tot, jo també tinc els meus dubtes sobre el moviment d'indignats, com
m'imagino que cadascú/na deu tenir el seus.

La minireunió que vaig tenir ahir amb la gent de l'hort de pl. catalunya
me la van demanar elles arrel de que una d'elles participés al taller de
la tarda de la jornada del dia 11. Volien xerrar de con l'ASAC o el
moviment per la SbA pot col·laborar amb l'hort, i a l'inrevés, i van
insistir en que estaria molt bé que incidíssim en la marxa. Jo crec que
serà una bona oportunitat per fer sensibilització i visibilitzar
resistències i alternatives agroecològiques. Però està clar que cada
persona i col·lectiu ha d'actuar en funció dels seus interessos,
disponibilitat i motivació. Jo senzillament he fet córrer una demanda
específica que se'ns ha fet.

Em sembla que amb aquest i altres temes tendim a fer soroll de fons de
manera una mica gratuïta. Jo també ho he fet més d'un cop... però miro
d'anar-me reciclant.

Apa doncs, salut i bona revetlla!

Guillem