[Agroecologia] Col.lecta Alerta Amazonica

Lola Puiig lola11114 en gmail.com
Mie Jun 8 13:37:10 CEST 2011

Marc, Joan, m' encanta la idea i vull col.laborar, on porto els diners ???
estic a Girona.

Molt bona feina, felicitats !!! tot el meu recolzament i en faig difusió a
veure si us puc ajudar a recollir algo més.

Una abraçada per a tots,

Lola Puig

El 5 de juny de 2011 0:12, <joan.alianzasoberanialimentaria.org@
panel2.nodo50.info> ha escrit: