[Agroecologia] [Fwd: Coordinació productorxs ecològics per al Rototom]

Lola Puiig lola11114 en gmail.com
Mie Feb 9 22:08:52 CET 2011

Enric, Anna, enteneu-vos directament, jo encantada de fer de nexe d'unió
però a partir d'aquí seguiu junts.

Molt d'èxit en aquest projecte que pinta molt i molt bé.

Lola Puig

El 9 de febrer de 2011 20:42, Ana i Marcel de Collbahi
<collbahi en hotmail.es>ha escrit:

--
Lola Puig Gasull

Mòbil: 628712858