[Agroecologia] ASAC a l'Ecoviure de Manresa

Lola Puiig lola11114 en gmail.com
Vie Oct 15 22:32:38 CEST 2010

Ostres, em sap molt greu però no podré venir, que us vagi super bé. Estaré
lluny però aprop de vosaltres.

Una abraçada,

Lola

El 15 d’octubre de 2010 11:37, Guillem Tendero <guillemta en gmail.com> ha
escrit:

Lola Puig Gasull

Mòbil: 628712858