[Agroecologia] Interessada a formar part de l'equip de treball de la Xarxa agroecològica

Noelia Lanzón noelia.lanzon en yahoo.es
Jue Mar 26 09:43:27 CET 2009

Benvolguts
Senyors:

M'ha semblat oportú enviar-los el meu currículum davant la possibilitat que
existeixi un lloc en la seva entitat que s'ajusti al meu perfil professional.

Em dic Noelia Lanzón, sóc enginyer tècnic agrícola i he acabat
recentment un Màster en Agricultura Ecològica Internacional en la Universitat de Kassel
(Alemanya).

Com podran comprovar en el currículum adjunt, he treballat en l'ONG
Fundació Vicente Ferrer durant més de tres anys, primer com a voluntària a
càrrec de tallers de d'horts ecològics a l’Índia, més tard com a tècnic del
departament de projectes a Barcelona i finalment com a coordinadora del
departament de comunicació a l’Índia.

Sempre he procurat enfocar el meu treball cap a la lluita per un món en el
qual existeixi seguretat alimentària per a tots els seus habitants i durant la
meva experiència a l’Índia vaig tenir clar que només l'agricultura ecològica
podia arribar a aquesta realitat, el que em va dur a especialitzar-me en aquest
àmbit per a poder dedicar-me professionalment al tema. Vaig triar el Màster de la Universitat de Kassel
per ser exhaustiu i a temps complet durant dos anys i perquè Alemanya és un
país amb gran consciència ecològica que està a l'avantguarda en aquest tipus
d'agricultura. Allí també vaig seguir un curs de certificació de productes
ecològics i acreditació d'organismes de certificació.

Em considero una persona positiva, lluitadora i entusiasta, que agrada del
treball ben fet, amb grans dots comunicatives, responsable amb l'entorn i el
moment que li ha tocat viure. Formar part del seu equip em permetria posar els
meus coneixements i experiència al servei d'una tasca en la qual crec i amb la
qual em sento profundament compromesa.

Resto a la seva disposició per a ampliar qualsevol informació.

Atentament,

Noelia Lanzón