[Agroecologia] La Cooperativa Cocopelli en moments difi­cils- crida des de los Apisquillos

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Mie Mar 5 12:22:31 CET 2008

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: Fwd: La Cooperativa Cocopelli en moments difícils- crida des de
los Apisquillos
De:       "PIC - Can Masdeu" <pic en moviments.net>
Data:     Tue, Març 4, 2008 11:45 pm
A:        facilillo en moviments.net

Hola a tothom!

   Avui amb gran sorpresa m'han trucat de los Apisquillos la
cooperativa de pastors i pastores de la La Puebla, a la Sierra nord de
Madrid. El motiu de la trucada era enunciar que el dia 29 de març
organitzen una jornada de solidaritat amb la Cooperativa Cocopelli al
CSO Las Primas, de Buitrago. Cocopelli, com ja sabreu, és una
cooperativa francesa de llavors ecològiques i autòctones que
comercialitza amb aquestes llavors. Ja han tingut varis judicis que
han perdut, però resulta que el darrer els ha suposat una sanció
econòmica molt forta a la qual no saben com fer-ne front.

   A més d'aquesta jornada de Buitrago, estan preparant una altre
jornada revindicativa- festiva a Madrid, que encara no han concretat.

   La Milene és una de les noies franceses que porten el banc de
llavors de los Apisquillos.  M'ha dit m'ha dit que no han parlat amb
ningú més de Barcelona i m'han trucat a mi perquè fa dos anys vaig
coneixe'ls, quan jo estava amb Ecollavors a la Garrotxa.

   Bé, actualment ja no estic a la garrotxa i la veritat és que estic
desvinculada d'ecollavors. Per això us escric, ja que m'imagino que
alguns de vosaltres continueu amb la aquesta lluita i podreu
traspassar la informació de manera més efectiva.

   La idea que em transmetia la Milene era que estaven intentant
comunicar-se  amb la resta de bancs de llavors amb un intent de
coordinar accions i de trencar amb l'aïllament que viuen des de la
seva realitat muntanyenca. He quedat amb la Milene que diumenge em
passaria la informació de la campanya i la rebotaria a tothom.

   Us paso el telefon de los Apisquillos per si voleu parlar amb ella
directament. 91.869.60.04.  La veritat és que si algú vol conèixer un
indret preciós de la sierra madrilenya, amb un projecte comunitari que
inclou la ramaderia i la agricultura, la puebla és un lloc molt
recomanable!

   Bé, us dic algo en breus. I aprofito per donar senyals de vida des
del Vallès i una forta abraçada a totes i tots allà on esteu!

   Salud i agroecologia!
   Bea

¿Con Mascota por primera vez? - Sé un mejor Amigo
Entra en Yahoo! Respuestas.

----- Terminar mensaje reenviado -----