[Agroecologia] Productor agroecològic necessita ajuda!!

guillem noiet en moviments.net
Vie Dic 12 17:13:25 CET 2008

Hola,

m'ha escrit un amic (que produeix patates, llegums, cereals, una mica
d'hortalisses i vedells ecològics en una finca familiar a la Segarra)
demanant-me ajuda: "Ja he començat amb la carn de vedella, el projecte
era interessant, jo criava l'animal i una carnisseria s'el quedava
servint-ne un 50% en forma d'hamburguesses eco per a les escoles, fins
aquí perfecte. Ahir em va trucar el carnisser dient-me que aquesta carn
és massa gran, es a dir, entrecots, bistecs... massa gran pel taulell i
que ja no en vol més. Jo he comprat uns animals amb regularitat per anar
servint a les escoles, i es clar, ara els tinc d'anar col·locant, per
això t'enio el mail. Necessito la teva ajuda pq facis difusió del
document que t'adjunto al màxim de cooperatives que els hi pugui
interessar, ja he parlat amb el Joan de gent del camp i tb farà el
mateix.  És una llàstima que animals tractats com aquests (alimentació,
benestar...) hagin d'anar al mercat convencional, així doncs confio amb
la teva ajuda."

Pues eso. Que necessita ajuda per col·locar la carn. És un pagès jove
que ha reconvertit l'explotació familiar a eco. És amic meu de tota
confiança, i resulta que, allà a la Segarra, està molt sol i
desconnectat del mundillo. Us agrairé molt que feu arribar el document
adjunt on explica les condicions amb les que pot servir els lots de carn
a totes les coopes, grups de consum, col·lectius i persones que creieu
que hi podrien estar interessades.

Gràcies per la vostra ajuda...i per ser com sou!!

Salut, alegria i agroecologia!!

Guillem