[Agroecologia] Proposta de Fira Conjunta

julia volpe martinez julietamaga en hotmail.com
Mar Sep 25 20:51:33 CEST 2007

Estimada familia,

Estic realment contenta de veure que es farà una fira d'agroecologia al barri del Poble Sec amb totes i tots de nou!!!!

Com bé diu l'Anna, a l'última reunió per organitzar les properes jornades agroecològiques només hi havia 4 persones i semblava que la cosa no avançava... es va decidir deixar-ho per un altre moment, i ara apareix aquesta nova i fresca oportunitat de tornar a trobar-nos totes i tots!!!!Fantàstic!!!!!

Joan, veritat que ets tu l'encarregat de les paradetes i de les xerrades?
Com CERAI ens agradaria tenir una taula per donar informació i si hi ha la possibilitat de portar algú per fer una xerrada m'ho dius, valens?

Apali precios en s, que ens veiem aviat!

Salut,
                                                                                                                  *Júlia*