[Agroecologia] sobre decreixement i les jornades agroecològiques

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Dom Mayo 13 20:14:58 CEST 2007

Buenas! aquest es un missatge per la comissió organitzadora de les Jornades.

Em diu l'Eric que s'ha parlat de relacionar el tema del decreixement amb
les Jornades, però que potser era massa genèric. Efectivament, el
decreixement és un enfoc expressament genèric. En realitat podría ser algo
així com la agroecologia trasladada a tots els àmbits de la producció i la
societat, i en comparteix els mateixos principis de relocalització,
sustenabilitat, qüestionament de l'ideal del progrés, enfrontament amb el
complex industrial, l'us intensiu de l'energia, etc, etcétera...

Així que desde l'Entesa pel Decreixement, proposo fer un taller o una
xerrada o una presentació sobre el tema en algún moment de les Jornades.
De moment, si teniu interès, podeu consultar la web www.decreixement.net.

Podría dinamitzar-ho jo, o algú altre del col.lectiu.

Si veieu que encaixa d'alguna manera, m'ho dieu i li donem més forma.

Arnau, vall de Can Masdeu