[Agroecologia] [Fwd: [CMD] jornades agroecològiques (amb contacte) per l'autogestió!]

soez en moviments.net soez en moviments.net
Mar Jun 26 17:05:10 CEST 2007

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: [CMD] jornades agroecològiques (amb contacte) per l'autogestió!
De:       canmasdeu en moviments.net
Data:     Mon, Juny 25, 2007 8:32 am
A:        cmd en moviments.net

Respondre-A: Lorena Trigo Hernández <lorenath78 en yahoo.es>
  Assumpte: jornades agroecològiques per l'autogestió!

HOLa Peñita!

  Sós la Lorena de Quimera :www.laquimera.org.

  Us escric perquè al Setembre del 26 al 30 inclossos, volem fer unes
jornades a Quimera en les quals esteu comvidats/comvidades a venir tan
de públic com a donar alguna xerrada o taller práctic del que volgueu
relacionat amb l'agroecòlogia, agricultura, bioconstrucció, energies,
transgenics....
  S' acceptem ideees, les jornades estan més enfocades a nivell
práctic que teòric,
  Em falta gent per la taula rodona per parlar de transgenics...
  Seguim en contacte i u enviare n esborrany del que tenim per el moment.

  Gràcies i Salut per totes i tots!
  També em farien falta videos de Bioconstrucció, permacultura....

  Gràcies i recordeu!