[Agroecologia] jornades alimentació

A.D.V. Hortigrup adv.cime en silme.es
Lun Nov 13 09:09:30 CET 2006

bon dia, hem dic Maria Reurer i estic a Menorca, estic inscrita a la revista agrocultura i s'altre dia vaig veure que es te previst fer un a jornades sobre aliments des d'un punt de vista agroecologic.  estic interessada en saber el programa que es te previst, ja que m'agradaria assistir a dites jornades.  al venir de les illes he de trobar bitllets d'avió i llavors estància.

        att., Maria Reurer
              tècnic agrícola ADV-Fruita Menorca

tel. 678992468