[Agroecologia] eps!!! agrobotigues a Bcn

montanyes en moviments.net montanyes en moviments.net
Vie Mayo 26 13:13:04 CEST 2006

Salut a totes,

Poder no és el canal més idoni per a fer-ho, però en aquesta llista hi ha
gent a qui li pot fer gràcia:

Al c/Còrsega, 657 bis (relativament aprop de Sagrada Família) han obert fa
no gaire una agrobotiga de productes del Vallès (sobre tot) i pasta fresca
molt ben parida.

Ahir la vaig visitar per recomanació d'una pageseta del vallès molt maja i
em va agradar molt el projecte (no en conec cap altre igual a Barcelona).

Us recomano que us hi passeu i/o visiteu la web: www.agroproductors.com

Una abraçada,

Xavi.

PD: penya de les copes ja els coneixeu, oi? em van dir que estaven
establint contactes... igual no ho he comentat, però la majoria de
producte era eco. (tot de pagesia familiar, no eco-bisnis).