[Agroecologia] [Fwd: proposta d'accio.]

soez en moviments.net soez en moviments.net
Lun Mar 6 21:12:36 CET 2006

Reenvio un e-mail que m'han fet arribar l'Oscar i l'Adolf.

Guillem

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: proposta d'accio.
De:       "felix rodrigez" <mailoscar en hotmail.com>
Data:     Mon, Març 6, 2006 7:52 pm
A:        soez en moviments.net

som l'Oscar, l'Adolf i el Miquel.
tenim un contacte a la 30ª fira de alimentaria i ens podria ajudar a entrar.
ens em enterat avui. la fira dura desde avui dilluns fins a diumenge. ens ha
semblat que era una molt bona oportunitat i que valdria la pena
aprofitar-la. les ideas son tipus pengar una pancarta i/o repartir
informació a fora i a dins dels expositors.Provablement ho fariem el
dissabte. tambe cal veure si alguna empresa especialmente interesant te
stant a la fira i si podriem fer alguna acció simbolica. Aquesta proposta la
fem arrivar a diferents col.lectius i persones properes.

Per parlar sobre l'acció ens trovarem dimecres 8 de març a

can mas deu a les 21:00, metro canyelles, esteu convidats.

Si no podeu venir pero voleu proposar quelcom escriviu-nos a
mailoscar en hotmail.com

Acepta el reto MSN Premium: Correos más divertidos con fotos y textos
increíbles en MSN Premium. Descárgalo y pruébalo 2 meses gratis.
http://join.msn.com?XAPID=1697&DI=1055&HL=Footer_mailsenviados_correosmasdivertidos