[Agroecologia] Crisis Energética... enllaç a un arxiu pdf

Miquel Vallmitjana mikell en tinet.org
Mar Ene 3 18:19:50 CET 2006

Ep,
que l'arxiu que ens va enviar l'Arnau i el Pedro està molt bé.
Per millorar la seva difusió l'he penjat a internet en format pdf i us
passo el link per si el voleu fer còrrer pel mon.
http://mikell.blocat.com/get/2683/Los_idealistas_son_ellos.pdf
Salut i resistència a la crisi.
Miquel

En/na facilillo en moviments.net ha escrit: