[Agroecologia] agroecologia per tothom!!!

alex yañez rovira fuxca en msn.com
Lun Ago 7 11:53:59 CEST 2006

Hola!!!
em dic alex, i he rebut un correu de recollida de signatures per aturar la
guerra.

Però el motiu pel qual m'adreço a vosaltres es per saber que fa el vostre
moviment o col.lectiu, que porta el nom d'agroecologia.

Fa uns quants anys que estic cultivant, i amb l'agroecologia m'hi sento
bastant identificat donat que integra uns coneixements i un respecte a la
terra que comparteixo.

M'agradaria establir contacte amb vosaltres, ja sigui per ampliar
coneixements o per fer un intercanvi d'idees o per formar-hi part.

Així doncs em despedeixo esperant un resposta.

Una abraçada ben gran i fins aviat. Salut