[Agroecologia] Reunió grupet capítol llibre Ae

orgasmic en moviments.net orgasmic en moviments.net
Mie Sep 7 15:14:11 CEST 2005

** Salut Companyes i Companys :

- Jo també vaig enviar una convocatoria al ciberespai que va caure en un
forat negre .

* Em sembla més que bé trovar-nos el dia 9 a les 18:00 a l'Infospai , i
així carregar-nos les piles repassant allò que entre totes hem fet
realitat i les sinèrgies creades que encara flueixen .
 A més , les reflexions que fem serviran a altres grups que caminen
senders com els nostres , trovant menys pedres .

** Fins ara !!