[Agroecologia] recerca de feina per amics inmigrants

xavi cipriano xciprian en cimne.upc.es
Mie Nov 2 16:29:08 CET 2005

Hola sóc el Xavi Cipriano, ja se que aquestes llistes  aon envio no serveixen per això, però és que tinc 3 col·legues marroquins que estan buscant feïn desesperadament.
Un d'ells te els papers regularitzats, i per tant pot treballar en legal, és format en filosofia i en filologia àrab i frances, i ha estat treballant els últims 3 anys com a professor de francès, d'àrab, i tb com a mediador intercultural en hospitals i en barris de terrassa, tb ha treballat amb nens àrabs amb associacions. Ara que tb busca treball com a cambrer  o el que sigui.

L'altra te tb els papers, i ha fet de cambrer i menjadors per a nens, és cuiner i busca en l'hosteleria

I el tercer acaba d'arribar, fugint de la poli pq estava participant en l'assotiation de licencié en chomage, i en les associacions de drets humans a fez,.. és sociòleg, i té molta formació en temes d'associacionisme, drets humans, drets delspobles, etc,... el que passa és que ha arribat fa 2 setmanes i només parla francé, encara que ja s'ha apuntat a cursos de català. Busca el que sigui en negre,...

Bueno, jo no us molesto més, i si sabeu alguna cosa m'ho dieu

tchau
Xavi