[Agroecologia] busquem pagesos i pageses eco per un mercat

laia vinas laiavinas en yahoo.es
Mar Mar 22 10:20:02 CET 2005

hola a tothom,
hola,

us escric per informar-vos i per demanar que en feu
difusió.
Per fira natura es monta un mercat de producte fresc
(no elaborat) de pagesos i pageses ecològics a Lleida.
La idea es trobar pagesos ecològics que vulguin vendre
les seves verdures en un mercat durant el dissabte 23
d'abril al costat de la fira. Posar la parada els hi
surt gratuit i només han de portar les seves verdures
(la infrestructura la posa ipcena) L'altre condició es
que no poden ser distribuidors ni vendre elaborats per
tal de no entrar en competència amb els paradistes de
dins la fira.

La iniciativa sorgeix conjuntament entre IPCENA i
l'ADV ecològica de Ponent per tal de promocionar que a
Lleida es faci uun mercat periòdic de productes
ecològics i es vol aprofitar la Fira natura per fer
una primera prova.

En el triptic de la fira natura ja surt publicitat.
L'únic problmea és que ens està costant trobar pagesos
que tinguin producte i vulguin o puguin portar-lo per
vendre'l ja que ha estat un mal any.
Feu-ne difusió, o si em podeu passar telefons de
pagesos que cregueu (poden ser de qualsevol lloc de
Catalunya, la franja o València en principi)

El meu telefon, per qualsevol cosa o dubte: 606035172
laia