[Agroecologia] informació

Núria Cobo i Alcudia buhardilla_nca en yahoo.com
Jue Mar 17 12:35:55 CET 2005

Benvolgudes:

Vaja, aquesta setmana de mobilitzaci? se m'ha passat per? envieu-me la info i en far? difusi?.

No pertanyo a cap organitzaci?, per? ja he seguit informaci? de la vostra agrupaci? i d'altres del mateix tipus, i estic molt sensibilitzada amb el tema, de fet a casa meva compren tot biol?gic, jo ara estic comprant qu?mic, per?... i s? la import?ncia de menjar salut i estic farta de les manipulacions a qu? ens sotmenen per tots els costats, per aix? vull con?ixer les vostres accions.

Gr?cies i FOR?A!

N?ria Cobo i Alcudia