[Agroecologia] error en dia manifestació Saragossa

Maribel maribelsl en hotmail.com
Jue Mar 10 23:51:15 CET 2005

Hola,
sóc de la cooperativa Cydonia de Barcelona. Ahir vaig enviar un enviar un missatge al programa Trébede de Radio 3  i van dir lo de la manifestació de Barcelona i la de Saragossa. Avui ha trucat un noi d'ecologistes en acció d' Osca per comentar que la manifestació de Saragossa és el dissabte 12 de març a las 18.30 h i no el 13 com vosaltres teniu a la web.
També vaig deixar un missatge al programa siglo XXI . I avui després de trucar a Barcelona i Madrid la página web de Greenpeace dona recolzament a la plataforma.
Continuem les accions!!!
Maribel