[Agroecologia] [Hortet] Els Amics a la Xarxa

permacultura en wanadoo.es permacultura en wanadoo.es
Vie Jul 22 23:43:34 CEST 2005

ALBA:
Hem reeditat els 2 primers llibres de PERMACULTURA
Tu Paraíso -Ideario de un ecoDiseñador-
Tu hortiJardín -Cómo hacerlo-
N'hem escrit 8 més, que oferim en CD
El més complementari del segón és
Prontuario de un hortiJardinero
Casi 300 pgs. de definicions, dades i consells per l'ecoHorticultor;
per a disenyar, mantenir i aprofitar un hortiJardí amb un manteniment mínim.
Podeu veure també les permaWEBS
www.univerd.es.vg
(en RECURSOS, veuràs més de 200 temas de
Esto es Permacultura) y
www.ecoforum-univerd.es.vg
Salutacions
Felicià Pla
Univerd-Permacultura.1984
21 años divulgando la Permacultura para 400 millones de hispano-hablantes