[Agroecologia] [Fwd: biodiversitat cultivada]

xcipriano en moviments.net xcipriano en moviments.net
Vie Ene 21 20:18:37 CET 2005

---------------------------- Mensaje original ----------------------------
Asunto: biodiversitat cultivada
De:     "Ester Casas Griera" <ester en agrariamanresa.org>
Fecha:  Vie, 21 de Enero de 2005, 2:36 pm
Para:   xcipriano en moviments.net

Ei Xavi, com anem?
Mira, des dels Amics de l'escola agrària busquem gent que vulgui fer
pràctiques o treballs finals de carrera sobre el tema de biodiversitat. Tu
ho pots enviar a la xarxa agroecològica? és que jo no estic a la llista i
no ho puc enviar.

T'envio en forma d'adjunt la convocatòria

gràcies i una abraçada molt forta
ester