[Agroecologia] Plenari a Tarragona

Sami Sardoya macuerdodeti en yahoo.com
Jue Feb 24 21:31:51 CET 2005

Hola xarxeros soc el Gessamí i us escric una proposta
en nom del Cianu de Riudoms que com que no esta
enxarxat no ho pot fer ell mateix.

En resum em va dir que arrel de la decisió de fer el
proper plenari a les comarques tarragonines el grupet
de joves pagesos inquiets de Riudoms es mostra molt
interesat i disposat a montar el proper plenari a la
seva localitat del Baix Camp (4 km de Reus). Diu que
el local del CERAP es prou gran per fer el plenari,
que hi hauria lloc on quedar-se a dormir la gent que
ho volgués i que fins i tot els agradaria organitzar
un concert a profitant l'ocasió. Que això podria anar
molt bé per dinamitzar el poble, que hi ha genteta afí
que necesita ser estimulada, etc

El telèfon del CERAP (Centre d'Estudis Riudomenc i un
nom particular que respon a les sigles AP i ja no m'en
recordo), on acostumen a ser-hi de 18 a 21h es el
977768060. Pregunteu pel Cianu.

Doncs ja esta tot dit. A veure si ens trobem allà baix
que la xarxa agroecològica encara no es coneix massa
allí, i falta fa!

Gessamí.