[Agroecologia] una pregunta

Anna Puig anneta89 en hotmail.com
Vie Dic 30 13:39:37 CET 2005

Hola

Sóc una noia de segon de batxillerat que estic fent el treball de recerca. El meu tema és l'insecticida DDT. M'agradaria fer-vos unes preguntes molt senzilles. Em faríeu un gran favor si em contesteu aquest email.

Les preguntes són les següents:

- Sabeu que és el DDT?

- Actualment està prohibit, creieu que és exagerada aquesta llei?

- Quins insecticides s'utilitzen actualment?

- Quan estava permès utilitzar el DDT, vas utilitzar-lo?

  Si la resposta és afirmativa: tenia un bon rendiment?

Ja està, sol són aquestes quatre preguntes. Si no sabeu que és el DDT, sol cal que contesteu la tercera pregunta. Si sabeu alguna cosa del DDT, per poca cosa que sigui, contesteu les altres, les quines pugueu.

Moltes gràcies per tot!

BONES FESTES!!

ANNA PUIG GIRIBET

660 73 62 12