[Agroecologia] enquesta de la jornada erotica

marta terrassa martukilliure en yahoo.es
Sab Dic 10 23:14:17 CET 2005

  Bones
  despres de la exitosa trobada de la xarxa el 3 de desmbre (potser no en quantitat pero si en ilusio) ens queda tirar endavant amb el capitol que hem de treure de la xarxa pel llibre de models agoecologics de la peninsula.
  Per fer el llibre i poder aprofitar la feina començada, ens agradaria poder treure suc de les enquestes; tot i que a les jornades no les varem treballar directament, és important que les envieu, A TITOL PERSONAL, COL·LECTIU O AMBDUES COSES, sobretot tots els mes implicats (pero els que no també! no cal haver vingut a tot ni quasi tot, només d'estar-hi d'alguna forma relacionat ja conta!);
  A dia d'avui només tenc 4 enquestes, i se que molts les heu començat; sabem que ha quedat llarga, pero si us plau, mirau d'enviar-la abans del 20 de desmebre, que hem d'entregar el capitol per cap d'any.
  Se que aquesta setmana sera moguda, ho tornare a recordar, però els que vareu dir que l'estaveu fent, si ja l'heu acabat enviau-les totes a martukilliure en yahoo.es
  salut i fins aviat!
  marta
  (vaig a contestar-la jo també, que encara no ho he fet!! i gent de la comisio, vs també!)

Correo Yahoo!
¿Cansado de tanto SPAM? Nosotros te protegemos mejor
http://correo.yahoo.es