[Agroecologia] que passa amb les jornades?

marta terrassa martukilliure en yahoo.es
Lun Sep 6 22:01:34 CEST 2004

Ei!! coomisio: no sé que ha passat, si és que a ni ngú li va anar bé el diumenge o que no ens vam trobar, la història és que no vaig trobar NÍNGÚ...tenint en conte que cada cop hem estat menys no sé si hem de cancelar les jornades, si és que no interessen o quedam un  altre dia per posar-mos les piles...a mi personalment sí que m'interessen, no sé digueu alguna cosa, vale?
Marta