[Agroecologia] Preparació plenari (canvi lloc)

agroecologia en moviments.net agroecologia en moviments.net
Lun Mayo 17 10:41:59 CEST 2004

HOla,
el dijous vàrem enviar un mail explicant el que tenim pensat des de la
comissió de Campanyes Locals pel proper plenari i convocant, a qui vullgue
unir-se a la preparació, a una assemblea aquest dijous. Bé, em vaig
equivocar d'hora, així que és a les 17:30 (i no a les 19:30 com posava).
Per altra banda, i degut a alguns problemes "logístics" em pensat que
seria millor fer-la a Can Masdeu. Així doncs, per qui vullgue, ens estarem
reunint el dijous a les 17:30 a Can masdeu.
salut!
Rosa