[Agroecologia] de l'Aixada

agroecologia en moviments.net agroecologia en moviments.net
Sab Jul 10 10:09:22 CEST 2004

hola,
Resulta que estic a la nova cooperativa de consum de gràcia, l'Aixada, que
ja està començant a tirar en sèrio. La gent té moltes ganes de consumir
ecològic i sobre una gran varietat de productes. Però per anar amb preses
em sembla que s'estem escollint alguns productes que provenen d'empreses
bastant grans quan pot ser hi ha algú que tingui un projecte més petit i
més xulo...
Per això us volia preguntar si hi ha algú que faci pa , per exemple, i
estiguès disposat/da a fer-ne semanalment per les 40 unitats familiars que
som. El mateix per la mel, sabons, plantes aromàtiques, olives, paper,
melmelades ... infinitat de coses!

Espero que ens pugueu ajudar i la xarxa funcioni i sigui cada vegada més
útil.
És increïble lo de les coopes, com van creixent, ja tenim un llista
d'espera de 20 famílies així que d'aquí poc ja tindrem una altra!!!

MOLTES GRÀCIES
(em podeu escriure a raquel en moviments.net o trucar-me 670705231)