[Agroecologia] Plenari Xarxa i altres cosetes

Gloria Casaldaliga Riera glocari8 en hotmail.com
Mie Abr 28 17:55:07 CEST 2004

Buenas,
Si no recordo malament el dilluns 31 es festiu a bArcelona i altres
poblacions. Ho dic per si cal tenir-ho en compte a l'hora de quedar per
aquell cap de setmana.
Gloria