[Agroecologia] Plenari Xarxa i altres cosetes

EulàliaMartí neula en imeil.org
Mie Abr 28 14:00:14 CEST 2004

A mi tamb=E9 em va b=E9 el 29 i 30.
Per cert, el dossier del seminari, en principi el t=E9 tot el Xavi Montanye=
=
s, sino jo dec tenir els documents escampats per l'ordinador i els puc torn=
=
ar a recopilar.
 =C9s fant=E0stic que hagueu enviat la teoria de les din=E0miques!! encara =
=
no l'he llegit tota, per=F2 =E9s una molt bona feina!gr=E0cies!!
I a l'administrador de la llista i tohom que tingui la meva adre=E7a apunta=
=
da en algun lloc...podeu fer un canvi i enviar-me els correus a neula en corre=
=
ucatala.com? merci,=E9s que si no aviat deixar=E9 de poder comunicar-me amb=
=
 vosaltres (per internet!)
Aprofito per anunciar una Xerrada a la Facultat de Biologia=20
dijous 29 a les 14h a l'aula 11 "Com? On? Perqu=E8 consumir productes d'agr=
=
icultura ecol=F2gica?" Amb membres de dos cooperatives de consum ecol=F2gic=
=
 de Barcelona.=20
Salut i fins aviat!!
petons